Monday, April 27, 2009

viza do Sudanu

Tak jsme dneska dostali viza do Sudanu v Kahire, az nato co predvedl cesky konzul, tak to bylo bez problemu.
Cesky konzul mi odmitl dat dopis, ktery sudanska ambasada vyzaduje. Kazda jina ambasada napise dopis, jmeno, cislo pasu...a razitko s podpisem konzula. Kdyz tyhle dopisy ambasada nedava, tak napise dopis, ze takovyhle dopisy nedava, jako napr na anglicke ambasade clovek dostane dopis s razitkem za 30 liber, kde je receno, ze tyhle dopisy nedava. Dobry, to na sudansky ambasade staci.
Cesky konzul mi rekl, ze se se mnou nebude bavit (po telefonu z recepce) a zadny dopis mi nenapise. A ze pred dvema mesici tam taky nekdo byl zadat o tenhle dopis a taky jim ho nedal!! Bajecny pristup, vsichni tam postavali a rekli, ze jestli to rekl pan konzul , ze tak to bude. A ze razitko se jen tak nerozdava a stejne nechapou proc bych mela jezdit do Sudanu a ze viza si muzu udelat ve Vidni, ze pro cesky obcany neni mozny si vyrizovat viza v cizine!!!! Jedna takova mlada pani mi chtela pomoc a jediny co mi mohla orazitkovat, bylo potvrzeni mojeho podpisu z pasu za asi 15$ a ten zbytek jsem si tam dopsala sama, pan konzul o tom asi nevedel, na sudansky ambasade se jim to moc nelibilo, ale nakonec to proslo.
Tak takovyhle pristup me uplne sokoval, nejaky zakomplexovany konzul se se mnou nemini bavit, tak nechapu od ceho tady ta ambasada je, kazda jina ambasada se snazi pomoct svym obcanum, tak urcite ne ceska v Kahire!!!!

No comments:

Post a Comment